domingo, 28 de septiembre de 2008

RECOMANACIÓNS

Avui m'agradaria recomanar un llibre, que a mi m'ha agradt molt i m'ha fet pensar moltíssim.
Actualment està en cartellara, ja que s'ha fet una versió cinematogràfica,estic parlant del noi del pijama de ratlles, és un apassionant relat de Jhon Boyne, que tracta de la vida d'en Bruno un en Alemany, que el seu pare es General de la gestappo .
En un llenguatge molt senzill, l'autor ens transmet el patiment del poble jueu, en la dictadura d'Adolf Hitler, i de com l'amor fraternal, sobrepasa qualsevol cosa.

En la meva opinió penso que aquest llibre, et fa rabiar d'impotència devant d'un poble perseguit tan sols per la seva religió,com a Cristià (evangèlic) penso que tots hauríem de reivindicar qualsevol acte racista o despectiu cap a qualsevol persona (enllaçant amb el comentàri d'ahir) tots som iguals i tots mereixem un repsecte i un amor mutuu.

LAZARILLO

No hay comentarios: